poniedziałek, 30 grudnia 2013

Istnieją marionetki, które same pociągają za swoje sznurki


To nie moje ręce trzęsą się znów,
nie moja nienawiść tryska z arterii...
To mój wstręt, który zmienia się w...
To mój lęk, który zmienia się w Carrie. 


Niegdyś Carrie Lawson, znana dzisiaj jako niepokojąca
K R Ó L O W A   M A R I O N E T E K
Mistrzyni Niemej Sztuki, która spektaklem kradnie Ci część życia.
Gromada koszmarnych lalek  |  Milczenie  |  Pojawianie się po to, by znów zniknąć


 o nic więcej nie pytaj, czasem lepiej nie wiedzieć.

4 komentarze:

  1. [Łał człowiek wchodzi sobie na chwilkę, tylko zajrzeć, a tu taka karta mu wyskakuje!
    Muszę powiedzieć, zdjęcie mnie po prostu rozwaliło. Jest genialne, świetnie wygląda i doskonale pasuje do "tytułu" postaci.
    Sama nie wiem co myśleć o tej niezwykłej kobiecie. Opis jest bardzo enigmatyczny, ale to nawet lepiej.
    Zapraszam w takim razie panie do wątku, jeśli najdzie ochota.
    Kłaniamy się nisko]

    Deus oraz autorka

    OdpowiedzUsuń
  2. [Witam ładnie i życzę miłej zabawy.]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Witam w imieniu administracji ;) ]

    OdpowiedzUsuń
  4. [Tak bardzo uwielbienie S.Kinga? xDDD Czy inny powód inspiracji Carrie? :)
    Sądzę, że Klaun będzie chętny do poznania Pani. Pozdrawiam i zapraszamy do wątku.]
    Klaun

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill