czwartek, 19 grudnia 2013

These eyes can do more than see.

Blind Mag

Śpiewaczka operowa z bonusem - domyślnie dostarcza widowni doznań słuchowych, tą jednak bardziej interesują wzrokowe. Ma najdłuższy staż w cyrku. Z bólem serca zaczyna liczyć pierwsze zmarszczki, pocieszając się, że z widowni ich nie widać. Jej przydomek nie wziął się znikąd. Kiedyś faktycznie była niewidoma. Później dostała nowe oczy. Zazwyczaj wtrąca się w nie swoje sprawy.

Skłamałabym, mówiąc, że moja postać wcale nie pochodzi z Repo! The Genetic Opera.

4 komentarze:

  1. [Mnie to nie przeszkadza, miło mi powitać! Skoro obie mają już jakiś staż w cyrku to nie pogardziłabym wątkiem]

    Perle

    OdpowiedzUsuń
  2. [Witam ładnie w imieniu administracji i życzę miłej zabawy (:]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Uwielbiam ludzi, którzy tworzą niemłode postaci. :)
    Witam w imieniu swoim, bo w administracji uprzesdziła mnie Gray.

    A, i to ja, karzeł, mam tu najdłuźszy staż w cyrku, hyhy ;3 ]

    Margot

    OdpowiedzUsuń
  4. [Blind Mag... Nie oglądałam osobiście Repo!, ale o tej postaci dużo się nasłuchałam :)
    Jeśli jest ochota zapraszamy z Deusem tą przepiękną, intrygującą damę do wątku.]

    Deus

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Jill